OPI New York City Ballet Collection

Såg det här hos Annie som såg det hos Bella som såg det hos Purity, haha. (:
OPI's New York City Ballet Collection!


My pointe exactly, Care to danse?, You callin’ me a Lyre?
Barre my soul, Don’t touch my tutu!, Pirouette my whistle

Tydligen släpper OPI en sån här kollektion varje år till årets brudar. Visste inte det för jag började i april med nail art. :)
Gillar den här kollektionen lite men jag tror inte jag kommer köpa något av dem. Har redan köpt ett ljusrosa för nån vecka sen och vill ha Pink Friday. Gillar inte det gråa och lila och har redan för många vita. Det glittriga var fint men det finns så många silverglittriga jag redan vill ha... fast kanske ändå. ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

kan vi träffas imorgon? :) du svarar inte på sms ? :o ♥

2012-01-28 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0