Blilwhiver abstrakt

Blilwhiver = black, silver, white hahahaha så random bara skrev nåt. :p
Menmen, jag har gjort typ min första abstrakta design! Gör typ aldriiiiig abstrakta designer för jag gillar inte det och är inte bra på det. Idag gjorde jag dock en och den blev väl helt ooook. :) Fast väldigt enkel och den gick väldigt snabbt. :o





Och om någon undrar, ja, de två översta bilderna är min favorithandpose! Och mitt piano är mitt favoritställe att fota också. Haha jag kan bli handmodell. ;)
Den här designen är inspirerad av Jenny, lite allt möjligt som hon har gjort och ingen speciell design men är också plockad från mitt huvud. Väldigt enkel att göra och det behövs bara 3 lack. Fattade först inte riktigt hur jag skulle göra strecken så de blev tjocka i kanterna och smala på slutet men sen kom jag på det.

Den här designen kräver välvårdade, helst ganska långa och smala naglar och fina nagelband, nu är mina naglar inte jättlånga men det blev väl ok ändå. ;) Den här designen får naglarna att se längre ut också.

Imorgon ska vi kanske vaccineras, eller på tisdag aaaaah! Ska sitta och stirra på mina naglar på högerhanden eftersom de tar i vänsterarmen. Vet inte om jag ska träna imorgon men iaf så kommer det nog ett inlägg med kläder imorgon eller nån annan dag för mli ville ha ett... kommer ett nagelrelaterat också. (:

Kommentarer
Postat av: emelie

trodde du skulle blogga massor idag!!1

2012-01-30 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0