SPORTLOV!!!

Idag fick vi då sportlov, azum. (: Ska faktiskt inte slappa det hä sportlovet, jag ska räkna matte... fast inte hela tiden! Nej, men jag måste ta tag i mitt liv nu. Jag vill bli klar med min mattebok, jag räknar åttans matte så jag ligger ju inte precis efter de andra men ja. :( Sen ska jag städa mitt rum, skaffa ny blogg, göra andra skolsaker, bli av med förkylningen, levla några uppåt på Dragonvale, få bättre hy... osv. Jag har känt mig lite efter min perfektionism ett tag och har varit trött och så. Nu måste det fixas, för om saker inte är perfekta... kan jag typ inte leva, aaaaah. Så om jag inte fixar det nu kommer jag dö. ;) Börjar imorgon. Nya bloggnamnet kommer ut inom en vecka. ;)

Kommentarer
Postat av: emelina 1

t a d e l u g n t

2012-02-17 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0