Lacy spring nails

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, den nya bloggen är skapad men fick lite problem med verifiationen av e-mailen. ;) Har mejlat blogg.se och de svarade nyss så nu behöver de bara svara igen och mejla det där verifiationsmejlet. Hoppas det kommer innan jag åker iväg till mina kusiner imorgon. Tar en liten bloggpaus tills jag fått igång nya bloggen, sedan kommer jag skriva namnet här så häng kvar till den här veckans slut iaf är ni snälla! :)

Gjorde lite vårnaglar igår. ;)



Fin illusion där va, älskar mitt lilla piano. IRL syns knappt nån spegling alls men på bilder med blixt och stativ blir det fiint. :)

Det här är första gången jag gör denna sortens Konad så det var lite svårt. :( Hade blivit bättre med speciallack men har inget i svart. Måste skaffa! Tummen blev iaf finfin.

Har gjort en steg-för-steg men visar nog den i nya bloggen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0