Här glider kingen in

Tjoho! Sitter här och gluttar på Melodifestivalen som sänds från min älskade hemstad Växjö. ♥ Dock är det ju lite tråkigt som vanligt så jag spelar lite Dragonvale som jag skaffade idag. Det är ju också lite segt när alla äggen laddar och så så jag spelar lite Plants vs zombies. Hihi.

Sean banans låt kan jag inte få ut ur huvudet!!!!!! Afro dite och Dead by April var bra tycker jag. (: Jag gillar inte The Moniker! Har nyss lärt mig på en pianolektion att alla Melodifestivalens låtar höjer nån tonart i slutet så det har jag lagt märke till idag.

Visst var hon där okända programledaren med det platta håret rolig? Haha hon skakade jättemycket på huvuet när hon pratade.

Nu kommer snart resultatet så ha en bra fortsatt lördagskväll pusspuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0